Förvirringen Är Total

Eh WHAT??
Min syster sa att hon vägde sig idag, och hon vägde tydligen 47,8!
Och hon är 4cm kortare än mig :S
Jag förstår ingenting, hur kan det vara så? Hon är jättesmal, trodde hon vägde typ 40 eller nåt! Då borde jag vara smalare än henne? Och det är jag verkligen inte.

JAG FÖRSTÅR INTE!

Hon kanske ljög? Fast varför skulle hon det :S
Jag borde bli glad, men det blir jag inte.
Blir snarare ledsen för att jag är så blind, jag vill se mig själv så smal om jag nu är det. Men jag ser bara en tjockis med tusen problemområden som måste banta banta banta. Det gör mig ledsen...

Kommentarer
Postat av: e

Aa, fast när jag vägde 45,2 (då var 45 min målvikt) var jag långt ifrån nöjd och ändrade målvikten till 43..

Okej, typ 17.3.. =)

stay strong, kram<3

2009-02-26 @ 22:02:34
URL: http://weightless.bloggagratis.se
Postat av: selena

ja jag älskar också att vara där. hihi ska bli kul att flytta hemifrån. Man har ju bilden i huvudet hur de ska se ut ;)

2009-02-26 @ 22:41:42
URL: http://mittsmalareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0