Fettisdagen

Frukost: 1/4 portion havregrynsgröt m. mjölk + socker/kanel (50)
Lunch: ½ potatis + kikärtsgryta + några grönsaker (200)
Middag: 1 hemlagad kikärtsbiff + pommes (200)
Övrigt: ½ semla + ½ donut (600?)

Den här dagen är helt förstörd i matväg med andra ord!
Om jag hade vetat tidigare idag att det var fettisdagen hade jag dragit ner på maten ><

Jag känner mig nere, frusen och meningslös. Som vanligt då ungefär...
Funderar på att basta eller nåt, men jobbigt att duscha såhär sent.

Mådde så äckligt illa igårkväll, fick kämpa mig igenom dokumentären. Var rätt säker på att jag skulle vara tvungen att spy, men det kom aldrig nåt. Fast det var nära, ni vet när salivproduktionen ökar i munnen och man vet att nu är det dags? Blä. Mådde illa imorse också, därför åt jag frukost. Stod säkert i köket 15min innan jag bestämde mig för om jag skulle äta något eller inte. Men nu när jag hunnit få i mig hur mkt som helst så hade det knappast spelat så stor roll om jag gjort smoothie eller havregrynsgröt eller whatever!

Snälla trolla bort allt fett.


Kommentarer
Postat av: Förvirrad

På bilden: en kille. Ska det vara så?

2009-03-10 @ 15:54:45
URL: http://censur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0