Dåligt och Bra

Tappade kontrollen och åt en fettig ostmacka och därefter glass med kolasås och strössel :( Slängde den sista glassen och fick ångest.

MEN.
Sen tog jag 2 effe och satte på hiphopabs. Körde stenhårt följande pass:
1. ab sculpt 25min
2. fat burning cario 30min
3. hips buns & thighs 25min
4. fat burning cardio 30min

Alltså 1h 50min :D Tror aldrig jag tränat så mycket förut haha.
Ingen aning om hur mycket man bränner på det dock, någon som vet?

Måste tyvärr laga middag nu och alltså äta ännu en gång ><
Grönsaker, here i come!

Kommentarer
Postat av: pam

man ska tydligen bränna runt 500 kcal på en timme hiphop abs har jag för mig det va! :)



Nja mitt bmi är alldeles för högt för att nämnas. :( tycker jag. men en vacker dag ska jag chocka er. -.-



<3

2009-02-26 @ 18:36:32
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: sandra

svar; vi tävlar om vem som går ner mest från 9 mars till 9 april :)

man förbränner ca 500 kcal på en ½ timma på hip hop abs :)

2009-02-26 @ 20:02:31
URL: http://sandrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0