Dagens intag

Jag har ont i huvet och halsen och känner mig lite halvyr.
Vill äta, men det tänker jag inte göra, ska fullfölja den här dagen utan mat. Förutom att jag tryckt i mig 2 asstarka halstabletter från apoteket, men jag räknar inte det som föda direkt :P

Dagens intag:
3 koppar te m. mjölk/honung
lite vatten
2 halstabletter

Jag tog 2 tuggor av kiksärtsbiffen när jag "åt" idag, men jag spottade ut det i papper och sköljde med vatten. Det smakade hur gott som helst, men jag är glad att jag inte svalde något.

Nu ska jag göra en sista kopp te och slöglo på tv en stund med mamma. Hoppas på viktminskning tills imorrn <3 Och på att jag blir frisk också såklart >< har inte råd att vara borta mer.

Kommentarer
Postat av: e

Okej!=)

Nej jag undrar om jag någonsin kommer bli nöjd..

Vad har du för bmi nu?

kram

2009-02-25 @ 21:26:51
URL: http://weightless.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0