Söndag

Vikt: 47,1kg

Igår...wow... jag kan inte med ord beskriva det. Det sjukaste och overkligaste jag någonsin upplevt.
Jag testade hallucinogena droger för första gången. Stark dos dessutom, big mistake!
Jag satt ihopkrupen i 2h på samma plats och hade noll kontakt med verkligheten.
Jag trodde aldrig jag skulle komma tillbaka igen, att jag var fast i oändligheten.
Jag såg ingenting runt omkring mig, ens inte marken. Och min kropp var helt borta.
Jag var bara en själ i princip, och meningen med livet, tiden och universum bara
bombade mitt synfält och medvetande. Jag kunde inte höra eller tänka, och ord var för komplexa
för att finnas till i den världen jag var i, varje sekund av verkligheten hade brutits ner i miljarder bitar.
Det går inte att beskriva alls. Jag var livrädd, trodde jag var fast där.
Nästa gång (ja, jag tänker göra det igen) så tänker jag ta halva den dosen haha.

Försökte hitta några bilder så att ni kan förstå pyttelite.
Tänk er nån mix av dom här bilderna, fast 1000 gånger mer komplicerat...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska man verkligen ta sånt när man är så sjuk? :S

Låter läskigt att prova, hur var "avtändningen"?

2009-04-20 @ 09:30:49
Postat av: Sara

Svar till Anonym:

Jag hade hunnit bli lite friskare då, så jag var bara lite förkyld, kändes inte som det skulle vara någon fara:)

Ja det var läskigt som fan, det blev så intensivt att jag spydde till slut. Trodde verkligen ett tag att det var slutet, att jag var död >< Men jag ångrar inte att jag testade så stark dos, det var intressant, men jag skulle inte ta så mkt igen kan jag lova!:P

Det var inte direkt någon avtändning, hade lite ont i ögonen bara dagen efter, men det var helt okej:)

2009-04-20 @ 14:56:38
URL: http://enkladdigtejp.blogg.se/
Postat av: lovisa

åh jag är avundsjuk på dig sara.

2009-04-20 @ 15:27:08
Postat av: anonym

Ha.. Minns när jag testade för fösta gången. Såg gråtande blommor och människor som åt dockor.. Inte LSD då, gillar inte att leva i en drömvärld där allt är så logiskt och intensivt, och när man vaknar upp minns man det men då är det totalt ologiskt och man får bara ångest >.<

Jag brukar nästan kräkas eller vilja hålla för både ögonen och öronen och skrika.. usch

2009-04-20 @ 17:01:22
URL: http://blackanonym.blogg.se/
Postat av: josephnie

det där låter ju grymt läskigt! :O

hur mår du psykiskt? du har väl pojkvän? hur är ert förhållande?

men jag tror man går ner mer om man äter 1000-1500 än om man äter under det...faktiskt.

jag åt kanske 1000-1500 o gick ner 5 kg på en månad :) och jag mådde asbra samtidigt; humöret hölls på en jämn nivå, jag tränade inte - gick typ bara 30 min/dag och orkade leva...men vet inte varför jag inte kan leva så nu. jag ska försöka.

kram josephine

2009-04-20 @ 21:31:49
URL: http://iwanttobefreefromthis.blogg.se/
Postat av: zizzie

vad var det för drog du tog? :]

Det är sjukt underbart att överdosera, men man gör aldrig om det. Det är en upplevelse man vill ha, men en gång.

2009-05-07 @ 15:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0