Måndag

Frukost: 1 päron + te
Lunch: smoothie (½banan, jordgubbar, mjölk)

Jag gick inte till skolan idag, det tog bara stopp.
Blir besviken på mig själv.

Mina föräldrar har varit på mig om maten idag och igår, varför?:S
"Du måste äta något, jag ska skära upp lite bröd åt dig" eller
"Du kan inte bara äta en frukt till frukost, det fattar du väl själv!?"
Vad är deras problem egentligen, jag äter ju! Det är min syster dom borde vara på ist!

Mina tankar känns lite utmattade sen i lördags, det tog hårt på psyket.
Men annars mår jag fint, förkylningen är 90% borta nu :)


Kommentarer
Postat av: DPYKM

Din lillasyster har väl också anorexi? Tycks i alla fall så på dina inlägg om henne heh...

Har flera syskon själv så det kanske är hon som är på dem om att du inte äter? Du kanske får säga till dem att hon inte äter alls eller nått :P

2009-04-21 @ 09:39:33
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/
Postat av: Thea



Blir orolig när du sägeratt du tänker prova på droger igen då jag tycker sånt är otroligt läskigt men på samma gång kan jag förstå då jag självkan känna att jag bara vill försvinna bort ett tag. Rädd är väll ett bättre ord för vad jag är.



Men det är typ samma sak här för mig när det gäller bröd>.< scones kan jag, det är ju jätte enkelt^^ Men det här receptet jag har är typ lika enkelt menjag misslyckades ändå>.< haha



Åh! Shit sånt kan jag tänka mig är svårt! Jag har itne precis vart med om ngt liknande men vet själv att om ngn kille visar mig uppskattning så faller man ju>.< dumt dumt. Är killen söt blir det ju bara värre!

Men om du verkligen är kär i din pojkvänn så gör dig av med den killen! Jag vet, man vill ha den där uppskattningen liksom. Jag pratar ju med R som ajg också träffat på internet, ast vihar aldrig träffats i verkligeheten och jag vet ju inte riktigt vad han vill heller ordentligt då vi inte känner varandra så bra.



kramar!

2009-04-22 @ 12:05:06
URL: http://fallaned.blogg.se/
Postat av: somjag

jag lovar, jag ska inte dö! Även om det inte är mitt val att fortsätta leva, så kommer ingen låta mig dö.



Jag hoppas allt är bra med dig gumman! Och du, gymnasiet är snart över, då kan du göra vad du vill:)



Ta hand om dig, kramar

2009-04-23 @ 21:35:54
URL: http://somjag.bloggagratis.se
Postat av: josephine

aa, gud förstår det.. låter sjukt! haha. men jag har typ alltid varit sugen på testa droger själv. vet att jag inte borde men man vet ju aldrig vad jag får för mig. spec när jag är i depperioder, då är jag typ ofta nära på att försöka få tag på det.



det är länge :/ jag har i för sig också mått så väldigt länge. typ sen 7an (jag är född 89). har ofta känt mig ensam också trots att jag har vänner. som ätstörd har jag typ känt mig extra ensam o känt att allt o alla är emot en. att alla ogillar en. men jag tror att ens humör påverkas otroligt av hur man äter. och jag äter väl inte så bra. nu börjar jag äta mer noramlt igen... men kroppen är väl i obalans efter alla halvt svältperioder.



underbart med en pojkvän som verkar så bra. men han har ingen aning om dina ätstörningar överhuvudtaget eller?



aaa usch, jag kan typ inte heller äta över det utan att gå upp har jag fått för mig. känns verkliegn inte som jag skulle kunna stoppa i mig typ 2500 som är det rekommenderande dagsintaget.. :S

anledningen till att jag åt så mkt mer o framförallt regelbundet (+ utan träning) under den där perioden var att jag bodde hos släkt o ständigt umgicks med min kusin. det fanns ingen tid till att må dåligt, ha ångest o träna. så jag tvingade mig själv att äta när dom åt osv. och jag skulle aldrig typ sitta o äta godis eller äta något oplanerat framför folk. sånt gör jag bara när jag är ensam. jag har väldigt svårt att äta i sällskap...så det blir oftast ganska lite som man får i sig.



just nu känns det som man aldrig riktigt kommer bli frisk..hur känner du?



kram!!

2009-04-24 @ 08:40:08
URL: http://iwanttobefreefromthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0