Lördag

Idag har jag varit på kalas, ja KALAS, hos en kompis!
Fint väder och jag åt för mkt. Men det var rätt trevligt ändå.

Vikt: 47,9
Frukost: flingor m. mjölk
Lunch: 2 korv m. bröd
Övrigt: 1 tårtbit, några godisbitar, massor saft + 1 päron

Just nu håller jag på att göra mig iordning. Sminkar mig och försöker få bukt på mitt äckliga fula hår som aldrig vill se bra ut! Ska iväg och förfesta och sen dra ut och klubba med 2 kompisar. Dansa hela natten (:
Eller inte riktigt kanske, jag har nämligen dansträning imorrn vid 9 >< Usch!
Ändå bra träning, men jävligt påfrestande. Mina efedrin kmr ta slut fort nu känner jag.
Har verkligen inte råd att köpa nya heller :( Jag kommer dö!!!
Max 20 piller kvar.

Vad fan ska jag ha för skor?! Jag har skoskav och skit. -suck- jobbigt.

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Åh jag vill också dansa hela natten. Bara glömma allt annat...

Vad hade du för dansträning idag?

2009-04-26 @ 14:02:42
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0