Fredag

Nej jag klarar inte att gå till skolan!
Jag vet att jag måste men jag klarar det bara inte, min kropp vägrar.
Det blir femte lektionen i rad jag missar av mitt indviduella val,
och ju mer jag missar desto mindre vågar jag gå dit igen...

Jag grät igår kväll, och bladet åkte fram en snabbis.
Egentligen hade jag gråten i halsen hela dagen men jag
ville inte börja gråta i skolan, fick gå in på toan och lugna mig.
Det blev bara ett pyttelitet sår, vill inte att någon ska se det.
På något sätt är det bara så befriande att se blodet,
man fördelar smärtan psykiskt och fysiskt på något sätt.
För övrigt så var det min mammas fel att jag bröt ihop,
hon slänger alltid ur sig saker utan att fatta att man tar åt sig.

vikt:?
Frukost: te m. mjölk+1sockerbit

-suck-


Kommentarer
Postat av: DPYKM

:( hoppas du mår bättre snart...

Hatar också sånna som säger och gör saker utan att inse att man tar åt sig. Har stressätit massa äckligt godis idag bara för att jag är så jävla nervös att åka hem... Vill inte ha bråk lixom..

2009-04-24 @ 17:04:12
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0